Eerste weekend en eerste schooldag - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Tessa Verbruggen - WaarBenJij.nu Eerste weekend en eerste schooldag - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Tessa Verbruggen - WaarBenJij.nu

Eerste weekend en eerste schooldag

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 Augustus 2016 | Noorwegen, Lillehammer

Hoi allemaal,

Zaterdag 13 augustus ben ik aangekomen in Lillehammer, de reis naar Lillehammer verliep prima, ik heb zelfs in 1 keer de goede trein genomen! Eenmaal aangekomen op het station in Lillehammer stond er gelukkig toch nog een buddie op ons te wachten, dus werden we netjes door de buddie naar onze verblijven gebracht. De kamer is niet extreem groot maar het is in elk geval netjes. Verder die dag ben ik nog even naar de KIWI geweest, dat is de goedkoopste supermarkt hier. Het is echt wel even wennen als je die prijzen ziet, 19.40 NOK en 24.90 NOK maar dankzij de omreken app kan ik gelukkig zien wat de prijs in euro's is dus dat maakt het weer wat makkelijker.

De volgende dag ben ik met een groepje Duitse meiden naar de Hogeschool van Lillehammer gewandeld ( die is gewoon elke dag van de week geopend) en hebben daar alvast even rondgekeken. Toen we weer terug waren hebben we even gegeten en voegde een groepje Zuid - Koreanen zich bij ons en hebben we gewandeld naar een enorm groot meer, alleen duurde deze wandeling langer dan gepland dus zijn we maar terug gegaan met de bus.

Vandaag moesten we om 10.00 uur op school zijn. Daar kregen we een heleboel informatie over van alles en nog wat, en ik ben ook het meeste alweer vergeten maar dat komt binnenkort wel weer boven, hoop ik :P Daarna kregen we een pizza-lunch, dat was erg lekker. En verder kregen we nog een rondleiding door de school en deze school is echt wel een stukkie groter dan Inholland, maar het is wel een hele mooie school. De rest van de week staat er nog een introductieweek op het programma, dus dan ontmoet ik nog veel meer internationale studenten. En daarna begint het echte werk!

Mocht iemand het leuk vinden om post naar mij te sturen, mijn adres is Smestadvegen 14B Kamer 204, 2624 Lillehammer.

Ik denk dat iedereen wel weer een beetje bij is door dit verhaal, en tot de volgende keer!

Groetjes!!

  • 15 Augustus 2016 - 17:19

    Opa Pijnacker:

    He tessa
    blij te horen dat alles goed gegaan is, wat goed dat je de juiste trein had, ging er maar een ofzo? Grapje
    we horen wel weer eens wat van je.Dikke kus van oma en opa


  • 21 Augustus 2016 - 11:44

    Hans:

    Krijgen we een foto te zien van die hele grote mooie school?
    Veel plezier en een leerzame tijd.
    Groet
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Lillehammer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2016

Bijna naar huis!

14 November 2016

Curlen, Tromsø, en bezoek ;)

31 Oktober 2016

Update!

03 Oktober 2016

Raften en Oslo

15 September 2016

Alles z'n gangetje
Tessa

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 72021

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: