Update! - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Tessa Verbruggen - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van Tessa Verbruggen - WaarBenJij.nu

Update!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Oktober 2016 | Noorwegen, Lillehammer

Hoi allemaal!
Daar ben ik weer! Alweer even geleden dat ik wat geschreven heb, maar ik had het iets drukker met school en ik moest leren voor mijn tentamen Noors die ik vandaag heb gemaakt! En ik denk dat het opzich best wel goed is gegaan, waren 2 opdrachten die niet helemaal duidelijk waren, maar daar hoorde ik later meer mensen over dus fingers crossed! Daarnaast gaat het allemaal heel goed met mij.

Verder zijn de afgelopen weken koud en nat, maar nog niet zo koud dat het constant vriest! Maar ik heb op het weerbericht gekeken en die voorspellen vanaf aankomend weekend sneeuw, bij een temperatuurtje van -3 tot -8 dus in principe zou het moeten blijven liggen! Maar ja we zullen zien!

En er staan natuurlijk nog weer een aantal leuke dingen op de agenda, zoals: woensdag 2 november een try-out curlen, dat lijkt me echt super leuk om te doen. Op vrijdag staat eindelijk mijn trip naar Tromsø op het programma en daarbij ook mijn walvis trip!!! Het schijnt een van de beste plaatsen te zijn om het noorderlicht te zien, dus dat erg mooi meegenomen zijn. Het weekend daarop komen papa en joyce naar Lillehammer, genoeg om naar uit te kijken dus.

De tijd gaat best wel snel! Ik ben hier alweer 2,5 maand en over ongeveer 7 weken ben ik alweer thuis en vieren we ondertussen alweer kerst! Ik heb het hier nog steeds naar me zin, maar stiekem ben ik ook al klein beetje aan het aftellen, want weer lekker naar huis is toch ook wel een fijn vooruitzicht!

Maar ja! Voor nu moeten jullie het even doen met deze korte update, en dan kom ik later weer in de lucht en vertel ik over mijn curling ervaring en mijn trip naar het noorden!

Tot later weer, en veel groetjes! :)

  • 31 Oktober 2016 - 23:05

    Kim:

    Ik ben zo benieuwd naar het curlen! Haha ook naar de rest hoor

  • 01 November 2016 - 14:14

    Pijnacker:

    Moet je met die besef of ga je schijf gooien gr opa

  • 01 November 2016 - 14:17

    Pijnacker:

    Er moet natuurlijk bezem staan inlaats van besef

  • 01 November 2016 - 14:51

    Oma :

    Wat ben je ook een bezige bij Tessa maar zo gaat de tijd wel snel we zien weer uit naar je volgende briefing lieve groet van uit breezand

  • 03 November 2016 - 19:22

    Trudy:

    Tess, eindelijk je update gelezen. Weer een gezellig verhaal. Ik zeg schrijver worden !! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Lillehammer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2016

Bijna naar huis!

14 November 2016

Curlen, Tromsø, en bezoek ;)

31 Oktober 2016

Update!

03 Oktober 2016

Raften en Oslo

15 September 2016

Alles z'n gangetje
Tessa

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 71991

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: